Passione


Sung by Franco Corelli

Sung by Luciano Pavarotti

Passione
Music by Ernesto Tagliaferri and Nicola Valente
Lyrics by Libero Bovio
1934
English Translation by Maria Radkova, modified

Verse One:
Chiù luntana me staie, cchiù vicina te sento
The farther from me you are, the closer to you I feel
Chi sa a chistu mumento, tu a chi pienze, che ffaie!
Who knows at this moment, what you’re thinking, what you’re doing!
Tu m’é miso ‘int ‘e vvene, nu veleno ch’ è ddoce
You’ve put into my veins, a venom that is sweet
Num me pesa sta croce, ca trascino pe’ te
How heavy is this cross, that I bear for you!

[ Chorus:
Te voglio, te penzo, te chiammo
I want you, I think of you, I call to you
Te veco, te sento, te sonno
I see you, I hear you, I dream of you
E n’anno ‘nce pienze ca è n’anno
A year, just think it’s been a whole year
Ca st’uocchie nun ponno cchiù pace truvàl
that these eyes have known no peace!]

Verse Two:
E cammino e cammino, ma nun saccio addò vaco
I walk and I walk, but I don’t know where I’m going
I’sto sempre ‘mbriaco, e nun bevo mai vino
I’m always inebriated, though I drink no wine
Aggio fatto nu vuto, a’ Madonna d’ ‘a Neve
I’ve made a vow, to the Madonna of the Snows
Si me passa ‘sta freve, oro e perle lle dò
if I get past this fever, gold and pearls I’ll offer her

[ Chorus ]

Passione Phrasing, as sung by Franco Corelli and Luciano Pavarotti, modified

[Instrumental: ]

Chiù lun-ta-na me sta-ie / cchiù vi-ci-na te sen-to /
Chi sa a chi-stu mu-men-to / tu a chi pi-e-en-ze / che ffa-a-ie /
Tu m’é mi-so ‘int ‘e vve-ne / nu ve-le-no ch’ è ddo-ce /
Num me pe-sa sta cro-ce / ca tra-sci-no pe’ te /

Te vo-glio / te pen-zo / te chiam-mo /
Te ve-co / te sen-to / te son-no /
E n’an-no / ‘nce pien-ze / ca è n’an-no /
Ca st’uo-cchie / nun pon-no / cchiù pa-ce / tru-và-à-àl /

[  ]

E cam-mi-no e cam-mi-no / ma nun sac-cio ad-dò va-co /
I’s-to sem-pre ‘m-bri-a-co / e nun be-vo / mai vi-no /
Ag-gio fat-to nu vu-to / a’ Ma-don-na d’ ‘a Ne-ve /
Si me pas-sa ‘sta fre-ve / oro e per-le / lle dò /

Te vo-glio / te pen-zo / te chiam-mo /
Te ve-co / te sen-to / te son-no /
E n’an-no / ‘nce pien-ze / ca è n’an-no /
Ca st’uo-cchie / nun pon-no / cchiù pa-ce / tru-và-à-àl /

[Instrumental: Te vo-glio / te pen-zo / te chiam-mo /
Te ve-co / te sen-to / te son-no /]

E n’an-no / ‘nce pien-ze / ca è n’an-no /
Ca st’uo-cchie / nun pon-no / cchiù pa-ce / tru-u-vàl!

Score:
1 (111)
http://en.scorser.com/Out/4733733.html

//

Leave a Reply

